Aktiviteter / Generalforsamling

Generalforsamling

2024

 
Referat af ordinær generalforsamling i lshøj Kunstforening torsdag14 marts 2024 Referatet er skrevet i henhold til den udsendte indkaldelse med dagsorden for generalforsamlingen.
Mogens Hansen bød velkommen og foreslog Steen Skovhus som dirigent.
Ad 1 Velkomst og valg af dirigent: Steen Skovhus valgt. Steen konstaterede at generalforsamlingen var lovligt varslet. 38 medlemmer var mødt til generalforsamling, en uden stemmeret grundet nylig indmeldelse.
Ad 2 Valg af referent og stemmetællere: Solveig Jepsen valgt som referenf Susanne Roupe og Anita Johnsen valgt som stemmetællere.
Ad 3 Bestyrelsens beretning: Mogens Hansen fremlagde bestyrelsens beretning, der blev udsendt til medlemmerne sammen med indkaldelsen og regnskabet. Mogens havde håbet at kunne løfte sløret for en ny placering af foreningen, men det var ikke muligt. Beretningen blev godkendt uden kommentarer.
Ad 4 Regnskab 2023: Margrethe Petersen gennemgik regnskabet. Der havde været lidt lavere indtægter end budgetteret grundet lavere medlemstal. Udgifterne havde dog været tilsvarende lavere. Regnskabet godkendtes.
Ad 5 Godkendelse af budget 2024 samt kontingent: Budgettet er lagt efter et lavere medlemstal. Der er budgetteret med et underskud da bestyrelsen mener Økonomien er til det. Kontingentet er uændret. lnput til den kommende bestyrelse vedr. budgettet: Der er ikke afsat midler med henblik på foreningens jubilæum og den kommende flytning af foreningen. Der er ikke afsat midler til kurser for de forskellige kunstarter. Der skal evt. afsættes midler til brænding og vedligeholdelse af ovnen, da den er i brug flere gange ugl. Alternativt skal betalingen for brænding evt. sættes op. På sigt skal der måske købes ny ovn. 33 stemte for budgettet, 4 undlod at stemme, ingen stemte imod. Budgettet godkendtes således.
Ad 5 lndkomne forslag: Sara Bisted havde rettidigt stillet forslag om at der ikke budgetteres med køb af kunst til generalforsamlingen, således at kunstforeningen ikke indkøber kunst der qdloddes på generalforsamlingen. 25 stemte for forslaget, lL imod og L undlod at stemme. (en stemme via fuldmagt) Forslaget blev således vedtaget.
Ad 7 Bes§relsens forslag til vedtægtsændringer: Forslagene til vedtægtsændringer var udsendt tfl medlemmerne sammen med indkaldelsen, og ligger til grund for referat af vedtægtsændringer.
§3 Medlemskab af foreningen: Den sproglige præcisering blev vedtaget.
§4 Kontingentbetaling: Ændring, så kontingentet betales inden udgangen af februar. Ændringen sikrer at alle har betalt kontingent inden generalforsamlingen. Ændringen blev vedtaget.
§6 Ordinær generalforsamling: Præcisering af regelsættet for generalforsam li ngen. Tilføjelsen blev vedtaget.
§7 Valg af bestyrelsesmedlemmer i lige/ulige år. Sara Bisted trak sit forslag, da det flugtede med bes§relsens fors lag. Bestyre lsens forslaget b I ev vedtaget.
§8 Valg af bestyrelsen. Forslag om at nedbringe antallet af bestyrelsesmedlemmer til 5. Forslaget blev vedtaget.
Sara Bisted havde stillet forslag til vedtægtsændring om tre faste udvalg i foreningen (malet keramik og glas). Forslaget blev vedtaget og indføres i vedtægterne som §8 stk. 2.
§9 Ekstraordinaer generalforsamling. Ændring i paragraffen så den flugter med normal praksis i lignende foreninger. Forslaget blev vedtaget.
§10 Regnskab. Praeciseringen blev vedtaget.
§11 Vedtægtsaendringer. Præciseringen blev vedtaget.
Sara Bisted havde stillet forslag til vedtægtsændring omkring at suppleanter ikke bør deltage i bestyrelsesmøder: Dirigenten påpegede at forslaget ikke kan vedtages, da det til enhver tid er bestyrelsen der af gør hvorda n bestyrelsesmØdern e foregå r.
Sara Bisted havde stillet forslag til vedtægtsændring omkring at bestyrelsen skal fremsende referat fra bestyrelsesmØder til alle medlemmer senest 7 dage efter afholdelse: Kommentar fra dirigenten; der kan kun være tale om beslutningsreferat, og personsager kan ikke refereres. Bestyrelsen kan ikke bakke op om forslaget men ønsker som hidtil at viderebringe relevante beslutninger i nyhedsbrevet.
12 stemte for forslaget, 23 stemte imod og 3 undlod at stemme. (en stemme via fuldmagt) Forslaget blev således ikke vedtaget.
Ad 8 Valg til bestyrelsen:
1-. Valg af formand for 1 år: Maria Spon valgt.
2. Valg af kasserer for 2 år: Sara Bisted valgt.
3. Valg af et bestyrelsesmedlem for 2 år/jf. vedtægtsændringerne: Susanne Kristensen valgt. 4" Valg af 2 suppleanter for 1 år: Annet Botved og lngrid Anker valgt.
5. Valg af revisorsuppleant for 2 år: Jan Dyring valgt.
Ad 9 Evt: Medlemmer der kunne være interesserede i at deltage i de faste udvalg (maler, keramik, glas) opfordredes til at sende en mail til den nye bestyrelse.
 
Herefter afsluttede dirigenten Steen Skovhus generalforsamlingen og takkede for god ro og orden.

Referent:Solveig Jepsen

2023

 
Ishøj, den 25.03.2023
Referat fra generalforsamlingen i Ishøj Kunstforening torsdag den 23.03.2023
Balderbæksvej 2 / Norön Catering
Referatet er skrevet i henhold til den udleverede indkaldelse med dagsor-den for generalforsamlingen. Medlemmerne modtog indkaldelsen 06.03.
Adl) Velkomst og valg af dirigent:
Margrethe Petersen bød velkommen og foreslog Jens Hansen / Foreningsunionen som dirigent. Jens Hansen blev valgt! I det følgende forkortet til JH.
JH erklærede generalforsamlingen lovlig — og dermed beslutningsdygtig, da medlemmerne havde fået indkaldelsen mere end 14 dage før generalforsamlingens afholdelse. Således var vedtægterne overholdt.
Ad2) Valg af referent og stemmetællere:
Som referent valgtes Mogens Hansen / bestyrelsen
Som stemmetællere valgtes Annette Botved og Anita Johnsen Ad3) Pkt. a)
Forelæggelse af bestyrelsens beretning
Beretningen var på forhånd sendt til medlemmerne. Beretningen blev godkendt Pkt. b)
Forelæggelse af beretninger fra forskellige udvalg. Ingen bemærkninger Ad4) Forelæggelse af regnskab for 2022:
Regnskabet var tilsendt medlemmerne på forhånd.
Der var spørgsmål omkring priser på brændinger i glasovn / Jan Dyring Margrethe fortalte, at priserne vil fremgå af næste års budget Regnskabet blev godkendt.
Ad5) Godkendelse af kontingent og budget for 2023:
Margrethe P kommenterede kontingentforhøjelsen med henvisning til bla. vores regnskabsprogram / koster 175 kr. pr. måned samt den månedlige rengøring i lokalerne. Kontingentforhøjelsen enstemmigt vedtaget!
Ad6) Ingen indkomne forslag. Ad7) Vedtægtsændringer:
Forslag til ændring af S04 i vedtægterne er tilsendt medlemmerne inden gf. Fremover betales kontingentet en gang årligt, senest inden udgangen af april.
Ændringen blev godkendt.
Mht. fastsættelse af et gebyr for fællesarbejde foreslog bestyrelsen, at den ny bestyrelse definerer hvad, der kan omfattes af ordet.
Forslag til ændring af S06 i vedtægterne er tilsendt medlemmerne inden gf.
Punktet handler om: "indkaldelse til generalforsamling"
Ændringen omhandler, hvordan der fremover indkaldes til generalforsamling i foreningen.
Ændringen blev godkendt.
Ad8) Valg af formand for 2 år:
Mogens Hansen stillede op og blev valgt.
Ad9) Valg af kasserer for I år:
Margrethe Petersen stillede op og blev valgt / normalt skal kassereren vælges i de lige år. Margrethe afgav dermed også formandsposten / jvf. Ad8)
Ad10) Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for 2 år:
Dorte Tæbring var på valg. Desuden stillede Mona Andersen og Helle Hanghøj op til at modtage valg. Efter skriftlig afstemning blev Dorte Tæbring og Helle Hanghøj valgt til de to ledige pladser. JH betonede, at der kun måtte stå et navn på stemmesedlen. *
Adl 1) Valg af 1 bestyrelsesmedlem for 1 år:
Margrethe plæderede for at Line Olesen blev valgt til den ledige bestyrelsespost. Line har god erfaring med regnskaber, hvorfor Line om et år kunne være den person, der bliver foreningens næste kasserer. Line Olesen blev valgt.
Ad12) Valg af 2 suppleanter for et år:
John Gorm Hansen og Mona Andersen blev valgt. ** Ad13) Valg af revisor:
Inge Nielsen bekræftede telefonisk, at hun fortsætter som foreningens revisor.
Ad14) Oprettelse af udvalg:
Den overordnede begrundelse for oprettelsen af disse udvalg er, at bestyrelsens ikke skal lave arbejdet alene! Ved at fordele opgaverne mellem os, bliver vores samarbejde styrket.
a) Keramikudvalget (Maria Spon, Helle Hanghøj, John Gorm og Sara Bisted)
b) Glasudvalg (Susanne K er tovholder)
c) Malerudvalg (Hanne P. meldte sig)
d) Fællesarbejde (ingen har meldt sig). Bestyrelsen anviser retningslinj er!
e) Indkøbsudvalg (ingen har meldt sig). Det handler om indkøb af forbrugsvarer
f) Hjemmeside/FB (ingen har meldt sig).
g) Turudvalg (Mogens Hansen meldte sig, men efterlyste hjælp)
h) Ladeudst.udvalg (Torben Elm, Joan Mahrt, Annette Botved, Johane Stege L. og Mogens Hanse
i) Udst. andetsteds (Ingen meldte sig) / referentens kommentar:
Udvalgets opgave er at opspore forskellige udstillingssteder. Dorte Tæbring har fremstillet et kort, der kan bruges som reklame for Ishøj Kunstforening, når man finder et sted vores medlemmer kan udstille.
Adi 5) Eventuelt: Sara Bisted havde en kommentar omkring fremstilling af keramik med salg for øje (industriel produktion) / Den nye bestyrelse behandler punktet på et bestyrelsesmøde!
JH takkede afslutningsvis for nogenlunde god ro og orden.
Kommentar: * og ** / Bestyrelsen mener, at der er begået proceduremæssige fejl vedr. valgene under pkt. 10 og pkt. 12.
Foreningen var efterfølgende vært for et lettere traktement med smørrebrød, kaffe og småkager. Herunder forestod bestyrelsen også lodtrækningen om de udstillede præmier.
Dato: Z&/U-Ze23
Referent: Dirigent:
 
 
 

2022

Referat af ordinær generalforsamling i Ishøj Kunstforening torsdag den 31. marts 2022

Dagsorden:

01. Valg af dirigent
02. Valg af referent og stemmetæller
03. Forelæggelse af bestyrelsens beretning
04. Forelæggelse af regnskab for 2021
05. Godkendelse af budget for 2022, bestyrelsen foreslår uændret kontingent.
06. Indkomne forslag
07. Valg af kasserer for to år, John Rasmussen modtager genvalg
08. Valg af tre bestyrelsesmedlemmer for to år. :Inge Dahl, Lissi Andersen og Helle Steffensen genopstiller ikke.

09. Valg af to suppleanter for et år:
Jette Endrup genopstiller ikke. Joan Mahrt Pedersen ønsker at stille op til bestyrelsen,

10. Valg af revisorsuppleant for 2 år, Finn Snebang Christensen modtager genvalg.
11. Eventuelt.


39 medlemmer mødte op til generalforsamlingen.
Margrethe Petersen bød velkommen, og foreslog Jens Hansen som dirigent.

01 Jens valgt, Jens konstaterede at generalforsamlingen er lovligt varslet.

02 John valgt som referent og Lotte Siiger samt Jan Dyring valgt som stemmetællere.

03 Margrethe fremlagde bestyrelsens beretning, der blev udsendt til medlemmerne sammen med indkaldelsen og det reviderede regnskab.
Der var nogle kommentarer om rengøring, hvorefter beretningen blev godkendt.

04 John gennemgik det reviderede regnskab, og nævnte at reparation af keramikovnen er hovedårsagen til årets underskud på lidt over kr. 9.000,00.
Regnskabet godkendt.

05 John nævnte at budgettet er en fremskrivning af det eksisterende.
Budgettet samt uændret kontingent godkendt.

06 Der var ikke indkommet nogen forslag.

07 John blev genvalgt som kasserer for 2 år
.
08 Mogens Hansen, Susanne Kristensen og Joan Mahrt Pedersen nyvalgt som bestyrelsesmedlemmer for 2 år.

09 Charlotte Westerlund og Susanne Roupe nyvalgt som suppleanter for 1 år.

10 Finn Snebang Christensen blev genvalgt som revisorsuppleant for 2 år.

11 Evt. Dorte nævnte mulighederne for at udstille, Margrethe nævnte tilbuddet fra Kirsten Hørsman om en keramikovn fra fra Vibeholmskolen, som vi har sagt ja tak til.

John takkede for valget, og nævnte at det er sidste gang han genopstiller som kasserer, som han har varetaget i 30 år, og opfordrede forsamlingen til at begynde at se sig om efter en ny kandidat.

Jens Hansen afsluttede generalforsamlingen, og takkede for god ro og orden.

Margrethe uddelte vingaver til de afgående bestyrelsesmedlemmer. Inge Dahl, Lissi Andersen og Helle Steffensen

Jens Hansen John Rasmussen
Dirigent Referent








Udflugt søndag den 24. april 2022

Vi skal besøge Kunstmuseet Arken og med guide se museets store Else Alfelt udstilling.

Else Alfelts kunstneriske virke er primært præsenteret på Carl-Henning
Pedersen & Else Alfelts museum i Herning.
Udstillingen på Arken er skabt i tæt samarbejde med Carl-Henning Pedersen & Else Alfelts museum i Herning, som har stillet værker og arkiv til rådighed.

Lysende bjerge og ensomme måner har indfundet sig på ARKEN med forårets og sommerens store Else Alfelt-udstilling, der har fokus på hendes evne til at skabe heling og nærvær. Udstillingen præsenterer kunstnerens fascinerende livsværk af indre og ydre landskaber, der med en særlig følsomhed indkapsler menneskets stræben efter fordybelse og harmoni i en ofte kaotisk verden.

Vi mødes ved Arken, Skovvej 100, 2635 Ishøj,
senest Kl.11.45, og går samlet ind lidt før kl. 12.00 for at arrangere betaling, og møde vores guide kl. 12.00 præcis.

Transport
Bil: Fra København motorvej E20 til frakørsel 26, mod Ishøj Strand, ligeud af Ishøj Stationsvej og Skovvej. Fra syd eller vest køres af ringvej 04 til afkørsel 6 mod Ishøj Strand. Eller S-tog til Ishøj linie A eller E, og bus linie 128 der kører direkte til Arken

Når vi har set udstillingen, vil der kl. 14.30, være kaffe og kringle på cafe Sesa, Søhesten 16 i Ishøj havn

Pris for medlemmer kr. 75,00 – ledsager kr. 100,00 kr.

Betaling forud senest tirsdag den 20. april 2022 til vores konto hos Nordea:
Registrerings nr.: 2414 Konto nr.: 1215 632 969, mærket med navn samt Arken.
Tilmelding til John senest tirsdag den 20. april 2022
John Rasmussen tlf. 22 56 57 13 / jorasishoejby@gmail.com

Tilmeldingen er bindende, og deltagerantallet er begrænset, så meld dig nu!!
Turen er for medlemmer + evt. 1 ledsager.

Mvh
Ishøj Kunstforening

P.S. Medlemmer af Klub Arken bedes på forhånd oplyse dette til John ifm. Tilmeldingen da disse går ind udenfor gruppen.
Ishøj, den 15. marts 2022


Indkaldelse til ordinær generalforsamling
torsdag den 31. marts 2022, kl.: 19:00 Sted:OleKok-Noren/Catering, Baldersbækvej 2, 2635 Ishøj

Dagsorden:

01. Valg af dirigent
02. Valg af referent og stemmetæller
03. Forelæggelse af bestyrelsens beretning
04. Forelæggelse af regnskab for 2021
05. Godkendelse af budget for 2022, bestyrelsen foreslår uændret kontingent.
06. Indkomne forslag
07. Valg af kasserer for to år, John Rasmussen modtager genvalg
08. Valg af tre bestyrelsesmedlemmer for to år. :Inge Dahl, Lissi Andersen og Helle Steffensen genopstiller ikke.

09. Valg af to suppleanter for et år:
Jette Endrup genopstiller ikke. Joan Mahrt Pedersen ønsker at stille op til bestyrelsen,

10. Valg af revisorsuppleant for 2 år, Finn Snebang Christensen modtager genvalg.
11. Eventuelt.


Eventuelle forslag skal være formanden i hænde senest 8 dage inden generalforsamlingen.

Efter generalforsamlingen er foreningen vært ved et lille traktement, og der vil blive trukket lod om indkøbt kunst og kunsthåndværk.

Der kan ikke modtages betaling for medlemskab på generalforsamlingen.

Mogens Hansen, Susanne Kristensen og Joan Mahrt Pedersen vil gene stille op som bestyrelsesmedlemmer, der skal derfor findes 2 nye suppleanter.


Med venlig hilsen
p.b.v.
Margrethe Petersen
formand

2021

 
 
Ishøj Kunstforening
Referat af ekstraordinær generalforsamling 14.10.2021 med følgende dagsorden:

01. Valg af dirigent
02. Valg af referent og stemmetællere.
03 Valg af formand for to år (dvs. til ordinær generalforsamling i marts 2023)
04 Eventuelt.
Der var mødt 31 medlemmer op til den ekstraordinære generalforsamling.
Helle Steffensen bød velkommen, og foreslog Jens Hansen som dirigent, hvilket forsamlingen godkendte.
Jens Hansen konstaterede at generalforsamlingen var lovligt varslet, og bad om forslag til referent og stemmetællere. John Rasmussen blev valgt som referent, og Eva Fredebo samt Ingrid Anker blev valgt som stemmetællere.
Da den forslåede kandidat til posten som formand ikke var mødt op, foreslog Jens Hansen at vi ventede 5 minutter, hvilket forsamlingen godkendte.
Da de 5 minutter var gået, og personen stadig ikke var kommet blev den ekstraordinære generalforsamling genoptaget.
Jens Hansen spurgte om der var andre kandidater, og Inge Dahl forslog Margrethe Petersen.
Margrethe præsenterede sig, og forsamlingen kunne derefter gå over til afstemning. Kaj Anker krævede skriftlig afstemning.
Resultatet af afstemningen blev: 26 ja stemmer, 1 nej stemme samt 4 blanke stemmer.
Margrethe blev derfor ny formand for 2 år.
Da der blev valgt 1 person fra den siddende bestyrelse, mangler bestyrelsen 1 medlem, enten en suppleant eller et bestyrelsesmedlem såfremt 1 af suppleanterne bliver valgt ind i bestyrelsen. Da dagsordenen ikke indeholdt et punkt om valg til bestyrelsen og evt. 1 suppleant, spurgte Jens Hansen om forsamlingen kunne godkende at der blev foretaget disse valg, hvilket forsamlingen godkendte.
Dorte Tæbring der på den ordinære generalforsamling i september blev valgt til suppleant blev godkendt som nyt medlem af bestyrelsen for 2 år.
Joan Mahrt Pedersen, der havde sendt en mail med fuldmagt til at stille op, blev valgt som ny suppleant for 1 år.
Under eventuelt blev der efterlyst udstillings aktiviteter samt kurser og tema aftener.
Jens afsluttede derefter generalforsamlingen, og takkede for god ro og orden.

Jens Hansen                                                           John Rasmussen
Dirigent                                                                      Referent
Referat af Ishøj kunstforenings generalforsamling 16.9.2021

Dagsorden:

01. Valg af dirigent
02. Valg af referent og stemmetæller
03. Forelæggelse af bestyrelsens beretning
04. Forelæggelse af regnskab for 2020
05. Godkendelse af budget og kontingent for 2021
06. Indkomne forslag.
07. Valg af formand for to år. Anne Liff Poulsen modtager ikke genvalg.
Bestyrelsen foreslår Torben Elm som ny formand
08. Valg af to bestyrelsesmedlemmer for to år.
Kaj Anker genopstiller, Agner Sørensen genopstiller ikke.
Suppleant Margrethe Petersen vil gerne træde ind i bestyrelsen.
09. Valg af to suppleanter for et år: Margrethe Petersen foreslås indvalgt i bestyrelsen, og bestyrelsen foreslår Torben Elm, der pt. Er suppleant som ny formand. Bestyrelsen foreslår Mogens Hansen som ny suppleant, herudover skal der findes yderligere 1 suppleant.
10. Valg af revisor for to år. Inge Nielsen modtager genvalg.
11. Eventuelt

Anne Liff Poulsen bød velkommen til generalforsamlingen, hvor der var mødt 39 medlemmer op.

1) Anne foreslog at vælge Jens Hansen til dirigent, hvilket blev enstemmigt vedtaget
Jens konstaterede at generalforsamlingen var lovligt varslet, og spurgte om forsamlingen kunne godkende den udsendte dagsorden. Dagsordenen blev godkendt af forsamlingen. Jens bad om forslag til referent og stemmetællere.

2) John Rasmussen blev valgt som referent, og Eva Fredebo samt Ingrid Anker blev valgt som stemmetællere.

3) Anne fremlagde bestyrelsens beretning, i hvilken hun blandt andet kom ind på den vanskelige situation foreningen havde gennemgået pga. Covid 19. og som følge deraf lukning af foreningen i længere perioder i 2020 og begyndelsen af 2021, og oplyste om at flere medlemmer havde fundet løsninger ved at mødes privat. Anne nævnte at foreningen havde anskaffet flere større anskaffelser bl.a. en pladeruller, samt en ny hjørnereol i stuen til keramik. Endelig nævnte Anne vores skovtur 5.9.2021, der havde været en succes, samt vores åbent hus arrangement 11.-12. september. Anne takkede Kaj Anker for arbejdet med vores blad, og takkede bestyrelsen og de andre frivillige, der havde gjort en stor indsats for foreningen, og understregede at service ikke var en selvfølge. Anne takkede også Ishøj Kommune for deres altid velvillige indstilling til foreningen.

Beretningen blev enstemmigt vedtaget.

4) John fremlage regnskabet for 2020, og oplyste at foreningen pr. 31.12.2020 havde 120 medlemmer. John nævnte lige som Anne de større anskaffelser der var blevet foretaget i 2020, og nævnte derudover at vi, da vi ikke havde kunnet afholde nogen arrangementer i 2020 havde besluttet og fået LED belysning i størsteparten af huset. Udskiftningen blev udført for foreningens regning med et tilskud fra Ishøj Kommune.

Regnskabet blev enstemmigt godkendt.

5) Budget og kontingent blev enstemmigt godkendt, (dog nævnte dirigenten at vi fremadrettet burde sætte kontingent før budget.)

6) Indkomne forslag
Annette Botved havde sendt et forslag om et overdækket udhæng tv for indgangsdøren, forslaget blev udsendt til alle medlemmer inden generalforsamlingen. Der blev debatteret om forslaget, og John nævnte at det ikke har været drøftet i bestyrelsen, samt at vi for nogle år siden havde søgt kommunen om et lignede forslag af overdækning ved porten ind til laden, men havde fået afslag af kommunen. Dirigenten nævnte at man kunne søge om tilskud til sådan et projekt via Foreningsunionen og Folkeoplysningsudvalget. Der er ikke blevet foretaget en beregning af hvad forslaget ville koste, og Jens forslog at der blev udarbejdet et budget.
Forslaget blev sendt til afstemning. For stemte 32 og 5 undlod at stemme. Forslaget således vedtaget, og vil blive behandlet i bestyrelsen.

7) Valg af formand for 2 år. Da Torben Elm, der havde sagt ja til at opstille ikke var mødt op forslog Jens generalforsamlingen suspenderet i 10 minutter. I pausen forslog Jens bestyrelsen at konstituere Helle som formand indtil en ekstraordinær generalforsamling kan afholdes. En ekstraordinær generalforsamling skal afholdes senest 1 måned efter begæring er fremsat. Indkaldelse skal ske med 14 dages varsel.
Bestyrelsen vedtog dette forslag, og Jens genoptog generalforsamlingen, og redegjorde for beslutningen.

Forsamlingen godkendte dette forslag.

8) Kaj Anker blev genvalgt for 2 år, og Margrethe Petersen blev ligeledes valgt som bestyrelsesmedlem for 2 år .
9) Jette Endrup og Dorte Tæbring blev nyvalgt som suppleanter for 1 år.
10) Inge Nielsen blev genvalgt som revisor for 2 år.
11) Der var ingen debat under eventuelt.

Jens Hansen afsluttede generalforsamlingen, og takkede for god ro og orden.




Jens Hansen                                                                         John Rasmussen

Dirigent                                                                                    Referent